Invata sa faci bani pe internet

Am intalnit de-a lungul timpului foarte multe persoane care isi doreau sa mai faca inca ceva in timpul liber care sa le aduca bani. Pentru ca sunt student si sunt inconjurat de tineri, la fel ca mine, mi-am dat seama din timp ca un hobby care sa-mi produca ceva venituri nu mi-ar strica. M-am gandit sa ma apuc de internet si m-am interesat din timp de ce anume poate acesta sa-mi ofere daca fac ceea ce imi place. Mi-am dat seama ca se pot castiga bani aici daca esti bun pe un domeniu si odata invatat acest lucru, am inceput sa investesc in mine timp de studiu si de exercitiu pana am ajuns sa fiu bun intr-un anumit domeniu.


Pentru ca nu orice internaut care decide sa isi deschida o afacere online se pricepe la tot ceea ce inseamna identitate online, acestia vor cauta mereu oameni priceputi pe anumite domenii pentru a le oferi anumite servicii la care ei nu sunt buni. Cei din mediul online le numesc "task-uri", iar aceste task-uri pot aduce destul de multi bani daca esti bun in ceea ce faci si stii sa te vinzi. Chiar si un administrator de studio de videochat Bucuresti are nevoie, de exemplu, de continut text pe care sa-l publice pe pagina lui de internet. Daca acesta nu este destul de priceput in a scrie, va cauta un freelancer care sa ii produca acest tip de content si-l va plati pe acesta in functie de cantitate si calitate.

Asadar, invata sa faci ceva, nu folosi internetul doar pentru a urmari filme, seriale sau pentru a te juca anumite jocuri online care nu fac nimic altceva decat sa-ti manance din timp. Timpul este valoros si inseamna bani. Chiar daca suna a cliseu, este foarte adevarat. Pe langa locul de munca, poti indeplini anumite task-uri care sa-ti majoreze veniturile. In timp iti vei da seama ca putin timp de studiu nu-ti poate face decat bine.

Trimiteți un comentariu