Un gadget extrem de util

Site-ul Bax.ro ofera o gama diversa de produse care ar atrage atentia tuturor pasionatilor de tehnologie. Cand am "debutat" in online nu suportam deloc astfel de site-ul pentru ca erau foarte multe, iar foarte putine dintre ele erau intr-adevar de un real folos. Multe site-uri din online-ul romanesc sunt lansate pentru a produce bani si atat, iar adminii acestora nu se gandesc sa produca ceva bun, folositor, care pe termen lung va deveni un portal mare generator de profit. Toti vor castiguri rapide, chiar daca acestea sunt mai mici. Nimeni nu asteapta pana cand site-ul este intr-adevar gata sa produca si se multumesc cu sume mici si reclame multe, reclame care le afecteaza site-ul.


Bax.ro nu este deloc ca restul site-urilor din online-ul romanesc, este un site curat, care ofera informatii valoroase, un site un gasesti foarte usor exact ceea ce cauti, iar pasionatii de tehnologie apreciaza enorm astfel de proiecte.

Zilele trecute cautam un gadget foarte interesant, un Mini PC Android TV care transforma practic orice televizor obisnuit intr-un Smart TV. Mi-a fost recomandat de un prieten care este foarte pasionat de astfel de tehnologii micute care fac lucruri mari. Avantajul acestui gadget este ca puteti viziona filme, asculte muzica, dar si lansa aplicatii foarte rapid. Intr-o era a vitezei, aceasta micuta tehnologie este cu adevarat foarte folositoare. Site-ul despre care am vorbit a fost cel mai prietenos cu mine si am gasit foarte rapid produsul cautat.

Pachetul a ajuns la mine intr-un timp foarte scurt, pretul a fost exact ca pe site, adica mult sub media pietei. Sincer, am fost foarte multumit de experienta mea cu acest site. Il recomand cu toata increderea.

Trimiteți un comentariu