Intrebari

De ce mai nou fetele ies pe strada in strampi?E o noua moda, a am vazut fete in colanti , ok , dar am vazut si n strampi.Da da , daia de ti se vede fundu prin ei.E modern ?Nu se mai poarta fuste pe deasupra lor?Chiar asa criza sa fie?

Sau am imbatranit eu in asa hal incat m a lasat simtul si vaz numai in dungi?
De ce baietii nostrii ca brazii poarta parul ca o creasta?De ce umbla cu burta la vedere , cu tricoul ridicat ?De ce fetele noastre frumoase se marita cu tigani de la 16 ani?De ce e o moda sa ramai gravida in clasa a 10?


De ce toti romanasii nostrii s shmecheri , care mai de care?De ce se bea si se fumeaza in halul asta.Acum , nu ca nu fumez eu si barbatul meu s a lasat , dar chiar pe bune , numai eu n am bani de tigari?


De ce romanasii nostrii se cred cei mai destepti si mafioti de pe planeta?De ce numai la noi manelele sunt muzica preferata de pustani?


De ce si duc barbatii prietenele sau nevestele la produs?Si este o intreaga campanie de recrutare si fetele isi doresc asa ceva?


De ce mai nou , metoda de slabire preferata este iarba?Si mai este si legala?De cee?
De ce daca ti duci copilul la scoala si mai ai si ghinionul sa ai un copil extrem de inteligent , profele te obliga sa faci meditatii ca trebuie sa stie mai mult decat unul de liceu?De ce ...
Intreb si eu asa...ca n am ce face.

Trimiteți un comentariu